Coffee Center Prodavnica

KAFA

Ponuda kafe renomiranih proizvođača, od kojih je za mnoge brendove Coffee Center ovlašćeni distributer.

TOPLI NAPICI

Ponuda toplih napitaka renomiranih proizvođača. „Dolcezza“ topla čokolada, „Milford“ čajevi…

BEZALKOHOLNA PIĆA

Ponuda bezalkoholnih pića renomiranih proizvođača. Velik izbor ukusa, kao i ponuda pakovanja raznih veličina.

ALKOHOLNA PIĆA

Ponuda alkoholnih pića, od čega izdvajamo ponudu vina visokog kvaliteta, od kojih izdvajamo „Stobi“, „Tikveš“…

HIGIJENA

Ponuda higijenskih sredstava i opreme za održavanje ugostiteljskih objekata.

POTROŠNI MATERIJAL

Ponuda raznog potrošnog materijala za ugostiteljske objekte. Slamčice, kašičice, dekorativni ukrasi…

1. Zašto registracija – Kupovina u Coffee Center Prodavnici

U „Coffee Center“ Prodavnici nije potrebno da registrujete svoj potrošački nalog da biste mogli obaviti kupovinu, dovoljno je samo da pri jednokratnoj kupovini unesete podatke koji su neophodni kako bi prodaja mogla da se ostvari.

U slučaju da ste jedan od naših postojećih klijenata, ili planirate to da postanete, naša preporuka je da registrujete svoj potrošački nalog i koristite ga za svaku narednu kupovinu. Pravljenjem naloga dobijate razne pogodnosti…

Ako ste postojeći kupac, prijavu na svoj nalog, kao i izmenu ličnih podataka možete izvršiti na stranici „Moj nalog“.

2. Šta je Internet Prodavnica?

„Coffee Center doo“ Sombor ima maloprodajni objekat, veleprodaju i servis za kafemate i drugu opremu. Mogućnost da posetioci na našem sajtu, putem interneta, pregledaju deo iz naše široke ponude, uz mogućnost kupovine proizvoda bez obzira u kom delu Srbije se nalazite, predstavlja Internet Prodavnicu.

3. Kako da se registrujem?

Registracija naloga je brza i jednostavna. Može se obaviti pre bilo kakve kupovine na stranici za registraciju, ili za vreme kupovine kada proces dođe do koraka gde kupac bira da li želi da registruje nalog.

Kupci koji imaju svoj nalog, isti mogu urediti i izmeniti na stranici „Moj nalog“. Na istoj stranici kupci mogu pronaći dodatne informacije vezane za porudžbine, mogu dodati posebnu adresu za isporuku robe…

Vremenom planiramo da uvedemo nove opcije kako bi Vaše mogućnosti na sajtu dodatno unapredili i još više olakšali korišćenje servisa na sajtu.

4. Kako da kupim proizvod?

Svi proizvodi koji su postavljeni u Prodavnicu razvrstani su u kategorije i one se nalaze na ovoj stranici. Klikom na određenu kategoriju otvara se lista sa svim proizvodima odabrane kategorije. Pored detalja za svaki proizvod postoji opcija dodavanja u korpu, gde je potrebno prvo odabrati željenu količinu, a zatim kliknuti na dugme „DODAJ U KORPU“. Nakon dodavanja proizvoda u korpu, kupac može da se vrati u Prodavnicu i nastavi sa dodavanjem proizvoda u korpu, ili da ide na blagajnu. Svaki korak je detaljno objašnjen i verujemo da nećete imati problema. U slučaju da postoje bilo kakve nejasnoće, molimo vas da nas kontaktirate.

5. Kako da kupim proizvod bez registracije?

Prilikom kupovine, u određenom koraku procesa kupac može da odabere da li želi da registruje nalog, ili želi da obavi kupovinu bez kreiranja naloga. U slučaju kupovine bez registracije, kupac unosi podatke koji su neophodni da bi kupoprodaja mogla da se ostvari. Nakon kupovine u našoj bazi ne ostaju informacije koje je kupac uneo.

6. Kako plaćam poručenu robu, da li dobijam račun?

Prilikom kupovine, kada se paket sa poručenom robom šalje kupcu preko kurirske službe, kupac plaća kompletan iznos vrednosti porudžbine, a u paketu se nalazi fiskalni račun za fizička lica ili faktura sa prikačenim fiskalnim računom za pravna lica.

Ukoliko kupac snosi troškove transporta, iste obavlja sa kurirom zasebno. Ovako su izbegnute komplikacije ukoliko ste pravno lice i imate ugovor sa nekom od kurirskih službi.

7. Da li se cene razlikuju u odnosu na cene u MP objektu?

Cene u Prodavnici su iste kao i u našem maloprodajnom objektu.

Vremenom postoji mogućnost da napravimo „akciju“ u Prodavnici, da uvedemo dodatne pogodnosti za redovne kupce i saradnike i sva obaveštenja će biti predstavljena u sekciji „Novosti“.

8. Da li postoje dodatni i / ili skriveni troškovi?

Sve cene proizvoda su sa uračunatim PDV. U poslednjem koraku procesa kupovine kupac ima pregled svih proizvoda koje je dodao u korpu, istaknute su pojedinačne cene, kao i ukupna cena za plaćanje.

Ukoliko ne živite na teritoriji Sombora, paket sa poručenom robom šaljemo kurirom i, ako nije drugačije navedeno, kupac snosi troškove transporta.

Pored cene porudžbine i troškova transporta, ne postoje nikakvi dodatni ni skriveni troškovi.

9. Šta su Kuponi, čemu služe?

Sa pojedinim kupcima i saradnicima mogu biti dogovoreni posebni uslovi prodaje, dostave i slično.

U tom slučaju kupac prilikom kupovine unosi predhodno dobijen kod kupona i unošenjem određenog koda aktivira posebne pogodnosti.

Kuponi mogu biti jednokratni, a mogu imati i određeni, duži rok važenja, što zavisi od dogovora sa kupcem i namene kupona.